ΓΕΦΥΡΙ ΖΑΡΖΙ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΒΥΤΙΝΑ)

ΝΟΜΟΣ :ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΠΕΡΙΟΧΗ:ΒΥΤΙΝΑ

Στην κεντρική πλατεία της Βυτίνας βρίσκεται ο Αγιος Τρύφων.Αν σταθούμε στην είσοδο του ναού και κοιτάξουμε ακριβώς απέναντι θα διακρίνουμε ένα δρόμο.Στην αρχή του δρόμου βρίσκεται το δημαρχείο.Αυτό το σημείο αποτελεί την αφετηρία μιας πολύ όμορφης φθινοπωρινής διαδρομής.Αυτό δε σημαίνει πως οποιαδήποτε άλλη εποχή του έτους δε μπορούμε να την πραγματοποιήσουμε.Απλά επειδή η διαδρομή περνά μέσα από ένα πανέμορφο πλατανόδασος ,ειδικά το φθινόπωρο -που τα φύλλα αλλάζουν χρώματα-δημιουργεί μαγευτικές εικόνες .

Επίσης θεωρώ τυχερό όποιον κάνει αυτή τη διαδρομή με βροχή κι αυτό γιατί παρόλη την κούραση και την ταλαιπωρία που έχει μια βροχή αποζημιώνεσαι από το υπέροχο θέαμα που μπορεί να δεις.Οπως για παράδειγμα ουράνιο τόξο ή περίεργες χρωματικές αντάυγειες ή δροσοσταλίδες ή αντάρα τέτοια που νομίζεις πως έπιασε φωτιά κάπου.

Από το δημαρχείο συνεχίζουμε το δρόμο ο οποίος αρχίζει να γίνεται χωματόδρομος (μέχρι τώρα) και κατηφορικός.Στα αριστερά μας συναντάμε χωματόδρομο ο οποίος μας οδηγεί σε ένα κέντρο ιππασίας αλλά εμείς συνεχίζουμε ευθεία.Σε λίγα μέτρα θα συναντήσουμε μπροστά μας ένα κώνο ένα μικρό υψωματάκι που μπορούμε να το ανέβουμε και να δούμε εκπληκτική θέα.Μπροστά μας ακριβώς υπάρχει ένα ερειπωμένο σπίτι.Από το υψωματάκι αυτό ή και από το ερειπωμένο σπίτι κινούμαστε αριστερά σε χώρο ο οποιός θυμίζει ρεματιά.Εκεί θα δούμε και τα ίχνη του μονοπατιού και τα γνωστά κόκκινα σημάδια .Θέλει λίγο προσοχή να μη παρασυρθούμε από τα γιδόστρατα μονοπάτια που οδηγούνα αλλού.

Δε νομίζω πως θα δυσκολευτούμε απλά ακολουθούμε αυτή τη ρεματιά και θα οδηγηθούμε σε εμφανές μονοπάτι το οποίο με τη σειρά του θα μας βγάλει στο όμορφο γεφύρι Ζαρζί και στο Μυλάοντα ποταμό.Οπως κινούμαστε θα έχουμε την ευκαιρία (καθώς είμαστε ψηλά) να θαυμάσουμε το πλατανόδασος που υπάρχει δίπλα στο Μυλάοντα ποταμό.

Οταν με το καλό φτάσουμε στο γεφύρι έχουμε δύο επιλογές:

• Να συνεχίσουμε ευθεία δίπλα στην όχθη του ποταμού που θα μας βγάλει στον ασφαλτόδρομο του εθνικού δικτύου -μακρυά από τη Βυτίνα.Εδώ θέλει λίγο προσοχή όταν βρέχει γιατί τοι ποτάμι φουσκώνει σε μερικά σημεία.Καλή εποχή είναι προς το καλοκαίρι ή αρχές φθινοπώρου.
  • Να περάσουμε το γεφύρι και να συνεχίσουμε προς Αγιο Νικόλα ο οποίος μετά από κάποια απόσταση είναι ορατός- στα δεξιά μας- .

Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στη δεύτερη διαδρομή.Ετσι συνεχίζουμε περνώντας το γεφύρι που στο παρελθόν διαδραμάτησε σημαντικό ρόλο στην επικοινωνία ανθρώπων και αγαθών .Η διαδρομή είναι ανηφορική και σε κάποιο σημείο αρχίζουμε να έχουμε οπτική επαφή με την κορυφή του Αγίου Νικολάου.Οπότε συνεχίζουμε με κατεύθυνση προς δεξιά .

Από το εκκλησάκι έχουμε καταπληκτική θέα αλλά και μια άλλη διαφορετική οπτική της Βυτίνας και του Μαινάλου.

Επιστροφή από την ίδια διαδρομή.
AddThis Social Bookmark Button

Published in: on 19 Νοεμβρίου, 2007 at 8:10μμ  Σχολιάστε

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2007/11/19/zarzi/trackback/

RSS feed for comments on this post.