ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

100.jpg

Μια βόλτα ως το θέτρο της επιδαύρου πάντα με ξεκούραζε.Εχει κάτι όμορφο η περιοχή και πάντοτε μου έκανε εντύπωση.Δε μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές έχω βρεθεί στην επίδαυρο αλλά το σίγουρο είναι πως κάθε φορά νομίζω πως είναι η πρώτη πως δεν έχω ξαναβρεθεί στην περιοχή.

Πάντοτε μα πάντοτε όταν κάτι με στενοχωρεί ή οταν είμαι εκνευρισμένος θα πάω μια βόλτα ως την επίδαυρο .Δεν έχω καταλάβει γιατί το κάνω αυτό.Απλά μαρέσει να βρεθώ σ εκείνο το μέρος. Με ξεκουράζει.Μαρέσει να κάθομαι στα τελευταία καθίσματα και να κοιτάζω απέναντι προς το βουνό το Αραχναίο.Υπέροχο θέαμα.

Published in: on Δεκέμβριος 3, 2006 at 3:51μμ  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2006/12/03/%ce%98%ce%95%ce%91%ce%a4%ce%a1%ce%9f-%ce%a4%ce%97%ce%a3-%ce%95%ce%a0%ce%99%ce%94%ce%91%ce%a5%ce%a1%ce%9f%ce%a5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentΣχολιάστε

  1. […] τον παλαιό δρόμο που οδηγεί στην Επίδαυρο για να δει το θέατρο της Επιδαύρου.Απο την άλλη αν ακολουθήσουμε την οδό Αθήνα Τρίπολη […]


Σχολιάστε

