ΠΟΙΟΣ…ΣΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ;

Photobucket - Video and Image Hosting

Ποιός με’βαλε; Μεγάλη ιστορία που έχει το ξεκίνημά της (που αλλού;) στα παιδικά χρόνια.Καλά λένε οι μεγάλοι παιδαγωγοί πως ότι γίνεται ο άνθρωπος το χρωστάει στην παιδική του ηλικία.

Ανεξήγητο πως (προσπαθώ να θυμηθώ) απο πιτσιρικάς μου άρεσε το ποδήλατο.Εβλεπα ποδήλατο και πάθαινα ταραχή.Αλλά γενικά την εποχή μου να έχεις ποδήλατο ήταν μεγάλη υπόθεση.Οι μεγιστάνες είχαν.Εμείς απλά κοιτάζαμε και οι αφιλότιμοι δε μας έδιναν και καμία βόλτα έτσι να ξε..χαρμανιάσουμε.

Στο χωριό μου που πήγαινα τα καλοκαίρια είχα βάλει στο μάτι ένα ποδήλατο κατά πολύ μεγαλύτερο απο μένα.Επρεπε συνέχεια να κάνω ορθοπέταλο γιατι δεν έφτανα να κάτσω στη σέλα.Τα γόνατά μου ,οι αγκώνες μου ήταν γεμάτοι απο χτυπήματα αφου στο τέλος αναγκάστηκαν να πάρουν το ποδήλατο και να το πάνε σε άλλο σπίτι.Αλλά εγω το βρήκα κι έτσι αναγκάστηκαν να το πάνε σε ένα συγγενή στο διπλανό χωριό.Ομως ,όπως ξέρεις φίλε , η αγάπη είναι αγάπη κι εγω έψαξα να βρω την αγάπη μου.Πήγα τρέχοντας στο διπλανό χωριό.Πήρα το ποδήλατο και καταματωμένος το γύρισα εκεί που έπρεπε να ήταν.

Τα χρόνια πέρασαν και να μη τα πολυλογώ στην ηλικία των δεκατεσσάρων βρέθηκα να είμαι κάτοχος ενός φοβερού και θρυλικού βελοσολεξ.Ναι ενα ασημί βελοσόλεξ.Η τύχη φαίνεται πως ήταν με το μέρος μου γιατί στην περιοχή που έμενα ζούσε και ο κύριος Νίκος ο οποίος ήταν παράγοντας σε ένα ποδηλατικό σωματείο.Αυτο ήταν.Πήγα εκεί ,κοντολογίς έγινα ποδηλάτης και ο ορίζοντας άνοιξε.Κάθε μέρα κάναμε πολλά χιλιόμετρα.Θυμάμαι πως μόλις τελείωνα το σχολείο πηγαονα στο σπίτι μου και μετά έβγαινα για προπόνηση.Πότε παραλιακή ,πότε προς Μεσογεια πότε προς Κόρινθο.Απίθανα ήταν ,με παρέα λέγαμε τα δικά μας και ζούσαμε στον κόσμο μας.

Ο χρόνος κύλησε με αυτη την καθημερινή ρουτίνα.Πάρνηθα,πω πω θυμάμαι να ανεβαίνω Πάρνηθα σφαίρα.Καμιά φορά (όχι καμιά φορά συχνά) ανεβαίνω και τώρα την Πάρνηθα απο κάτω (Μενίδι) θυμάμαι το τότε και λέω ..ρε για φαντάσου πως ανεβαινα τότε.Αστα.Αναμνήσεις φοβερες και ο αέρας να χτυπάει στα μούτρα σου ,να σου λέει ξύπνα εδω είμαι.

Ε ,μετά όλα πήραν το δρόμο τους.Ενας άνθρωπος που κάθε μέρα έβγαινε κι έκανε 70 χμ μπορεί να κληστεί μέσα;.Ποτέ!Φοιτητής ,με ένα σακίδιο πήγα απο δω κι απο εκεί,γνωρισα φίλους και έχασα και φίλους,έκανα σχέδια που άλλα έγιναν πραγματικότητα κι άλλα έμειναν σχέδια.Ομως ήταν και είναι πολύ ωραία.Και να πω και κάτι σπουδαίο;Τα σχέδια και τα ονειρα μένουν.Αυτα είναι τα πιο ωραία.

Ετσι με ένα σακίδιο,αργότερα με μηχανή (πάντα στο μυαλό το ποδήλατο) πήγα σε άλλες χώρες αναζητώντας την ιθάκη της ψυχής μου .Πήγα σε μέρη όπου άλλοι δεν πήγαν.Η διαπίστωσή μου είναι πως όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι.Εχουν τις ίδιες αγωνίες και τα ίδια όνειρα.Με βοήθησαν άνθρωποι που δεν τους είδα ποτέ μου .Μάλιστα μου έδωσαν και χρήματα.Ποιος δίνει χρήματα;Κιομως υπήρξαν άνθρωποι που το έκαναν.Ειδες τι θυμάται κανένας όταν γράφει ένα μπλογκ;Αλήθεια αυτο το περιστατικό το είχα ξεχάσει και το θυμήθηκα τώρα.Θυμάμαι ακόμα τη μορφή του ανθρώπου και το μέρος όπου έγινε και τον ευχαριστώ πολύ.

Θυμάμαι τον εαυτό μου μένα σλίπινγμπαγκ απο δω κι αποκει.Οχι με γραφεία και πρακτορεία και τέτοια.Με πιάνει αλλεργεια όταν ακούω για οργανωμένες εκδρομές.Δε μπορώ να μπω στη γυάλα του οργανωμένου .Μόνος .Πας όπου θες σταματάς εδω μιλάς στον τάδε φεύγεις κάνεις ότι θες ότι σαρέσει.Αυτο είναι το ωραίο.

Αν με ρωτήσει κανείς και τελικά τι έγινε ρε φίλε βρήκες τίποτα σαυτη την περιπλάνηση;Θα έλεγα πως γνώρισα ένα μικρό κομμάτι του εαυτού μου , πως ακόμα και τώρα η ψυχή μου δεν έχει ηρεμίσει και πως η αναζήτηση  συνεχίζεται …

Published in: on Φεβρουαρίου 9, 2007 at 6:00μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2007/02/09/%ce%a0%ce%9f%ce%99%ce%9f%ce%a3%ce%a3%ce%95%ce%92%ce%91%ce%9b%ce%95-%ce%a3%ce%a4%ce%9f-%ce%9a%ce%9f%ce%9b%ce%a0%ce%9f/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

