Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ

<<Το φετινό καλοκαίρι πήγα με τον πατέρα μου στον Ολυμπο για δυο ημέρες.
Την πρώτη ημέρα κάναμε μια ωραία πεζοπορία στα δάση Του Ενιπέα.Βγάλαμε πολλές φωτογραφίες με τη φωτογραφική μηχανή και πολλά βίντεο με την καινούργια μας κάμερα.Το φαράγγι του Ενιπέα ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του συγκροτήματος του Ολύμπου.
Ηταν γεμάτο δάση ,φυτά , λουλούδια,ποτάμια και ρυάκια.Ηταν σαν τις πύλες του παραδείσου.
Στα μισά της διαδρομής συναντήσαμε μια λίμνη με ένα όμορφο καταράκτη.Τα νερά της λίμνης ήταν <<Σιβηρία>> και κάναμε μόνο δυο βουτιές.Επειτα κάτσαμε κανένα τέταρτο κι έπειτα συνεχίσαμε την υπέροχη διαδρομή μας μέσα από τα δάση.Οταν τελειώσαμε τη διαδρομή μας πήγαμε στο ξενοδοχείο στο Λιτόχωρο.
Την επόμενη μέρα τραβήξαμε με το αμάξι μας για τον Ολυμπο.Στα πριόνια σταματήσαμε με το αμάξι και προχωρήσαμε στον Ολυμπο με τα πόδια.Ηταν μια διαδρομή υπέροχη μέσα από δάση του Ολύμπου.
Βέβαια καθώς ανεβαίναμε προς την κορυφή σε κάποια σημεία μας <<έβλεπε>> ο ήλιος γιατί τα δένδρα δεν μπορούν να ζήσουν σε τόσο μεγάλο υψόμετρο.Οταν φτάσαμε στο πρώτο καταφύγιο ξεκουραστήκαμε για 10 λεπτά και αγοράσαμε δυο μπλούζες του Ολύμπου.Επειτα αρχίσαμε το δρόμο της επιστροφής.
Αυτή η πεζοπορία που έκανα με τον πατέρα μου ήταν από τις καλύτερες!>>

AddThis Social Bookmark Button

Published in: on Σεπτεμβρίου 5, 2007 at 8:37μμ  Σχολιάστε

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2007/09/05/olimpos-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας: