ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ 2008

Στο όμορφο Ναύπλιο βρέθηκα την Κυριακή με απότερο σκοπό να παρακολουθήσω την καρναβαλική παρέλαση ,όπως είχα κάνει αρκετά χρόνια και στο παρελθόν.Οπως έχω ξαναγράψει και στο παρελθόν το Ναύπλιο είναι η πόλη Φετίχ (αν είναι σωστή η φράση) για μένα.Αν και δεν έχω καμία σχέση με Ναύπλιο ,δεν έχω καμία γιαγιά ούτε παππού ,όχι ούτε και τη γυναίκα των ονείρων μου γνώρισα εκεί.

Αλλά ..αλλά όπως έλεγε και ο μεγάλος Φρόυντ όλα όσα κάνουμε έχουν παιδικό υπόβαθρο.Κοντολογίς όλα όσα κάνουμε στη ζωή μας έχουν τα θεμέλια τους ή αν θέλεις την εξήγησή τους στην παιδική ηλικία.

Ναι ,δε χρειάστηκε να ψάξω και πολύ γιατί οι αναμνήσεις μου είναι τόσο έντονες που νομίζω πω όλα έγιναν χτες.Λοιπόν όταν ήμουν πιτσιρικάς και μπατίρης ήμουν μηχανάκιας ή μηχανόβιος ή σουζάκιας ή αλήτης ή ότι άλλο ταιριάζει.Η αγαπημένη μου διαδρομή ήταν η παλιά εθνική που μας βγάζει (ακόμα) Επίδαυρο και τελικά Ναύπλιο.

Εκεί ταχωνα κανονικά με τους φίλους ,τρώγαμε μια τυρόπιτα εκεί στην πλατεία στο Λυγουριό και μετά Ναύπλιο για καφέ και ανάλυση της πραγματικότητας ,όπως την είχαμε φτιάξει στο φτωχό μυαλό μας.Ολος ο κόσμος μας μια μηχανή και τίποτ άλλο.Ούτε γυναίκες ούτε τα μαθήματα ούτε τίποτα.

Τι να πω .Οταν καμία φορά θυμάμαι το παρελθόν νευριάζω ..θα ήθελα να κάνω delete .

Λοιπόν γιαυτό όταν μιλάω για Ναύπλιο ,ακόμα κιόταν υπάρχουν παραλήψεις, το στόμα μου στάζει μέλι.Οι υπεύθυνοι διοργανωτές του φετινού καρναβαλιού μας τα χάλασαν.Ο κόσμος περίμενε να δει παρέλαση κι έπρεπε να φτάσει 7,30 για να έρθει λιγάκι στο κέφι.Δεν μπορώ να καταλάβω φέτος γιατί δεν έγινε η ωραία παρέλαση που έδινε ένα διαφορετικό τόνο στην πόλη.

Ακουσα αρκετούς ανθρώπους να διαμαρτύρονται γιαυτό το γεγονός.Περπάτω 4 ώρες μου είπε κάποιος,βαρέθηκα θα φύγω κάποιος άλλος.Τα ίδια κι εγώ.Φάγαμε ξαναφάγαμε ματα φάγαμε ,ήπιαμε καφέ,φάγαμε παγωτό,ξαναφάγαμε παγωτό,πήραμε σπρέι ,ξαναπήραμε σπρέι ,κάναμε βόλτες ξανακάναμε βόλτες οπότε σε κάποια φάση η γυναίκα μου είπε τι κάνουμε ρε Αλέκο εδώ;

Ευτυχώς είχα άμεση υποστήριξη από τα παιδιά.Μαμά κόψε ό ένας ,μαμά μη μιλάς η άλλη.Η ώρα έφτασε 6 και τα τροχιοδεικτικά προσπαθούσαν να βρούν στόχο αλλά βράχος.Εδώ θα μείνουμε ως το τέλος μέχρι να κάψουν τον καρνάβαλο αν δεν κάψουν το καρνάβαλο δεν πάω πουθενά.Εδώ.

Το πρόβλημα όμως δεν το είχα μόνο εγώ.Ακουσα αρκετές οικογένειες να λένε τι κάνουμε τώρα; Για παράδειγμα πέρυσι γύρω στις 3 με 4 (δε θυμάμαι ακριβώς) είχε την παρέλαση και όλη η πόλη ήταν γεμάτοι καρνάβαλους.Πολύ ωραία ο κόσμος διασκέδασε και τη βρήκε.

Φέτος δε μπορώ να καταλάβω τι έγινε.Για να πούμε και την αλήθεια δε μου πολυάρεσε το σκηνικό.Θα έλεγα πως απότερος στόχος ήταν να ξεζουμίσουν τους επισκέπτες.Εντάξει ,είπαμε να τα δώσουμε γιατί κάνουμε κέφι και γουστάρουμε αλλά όχι έτσι να κάνεις βόλτες και βόλτες με τα σακίδια στην πλάτη λες κι είσαι φαντάρος.

Οχι έτσι κυρ δήμαρχε!Είπαμε γουστάρουμε και τη βρίσκουμε με το Ναύπλιο και μας αρέσει να τα ξοδεύουμε στην Αργολίδα αλλά ξηγήσου κι εσύ κάτι για τον κόσμο!

Θα πρέπει από 12 περίπου μέχρι πρωίας να υπάρχουν διαφορετικά δρόμενα έτσι για να ξεφαντώνει ο κόσμος ,να ξεδίνει και σίγουρα θα δώσει και περισσότερα χρήματα και γνωστό θα γίνει γιαυτή τη μέρα.

Λοιπόν , εγώ δε θα πω ποτέ πως δεν ξανάρχομαι (όπως άκουσα από πολύ κόσμο) γιατί το Ναύπλιο είναι ιδιαίτερη περίπτωση όπως εξήγησα ,για εμένα αλλά ..ξενερόσαμε κυρ δήμαρχε!

Ευχαριστώ πολύ το φίλο που μου χάρισε το τραγούδι <<πάμε χαβάι>> ,έπεσες μέσα!

Καλή Σαρακοστή.

AddThis Social Bookmark Button

Published in: on Μαρτίου 10, 2008 at 9:03μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2008/03/10/karnabali-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

