ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΝΑ(ΣΙΚΕΛΙΑ)

<<Ημέρα της Αίτνα σήμερα.Ξυπνώ πίνω καφέ και φεύγω μόνος μου κατά της 8 το πρωί.Σε 2 περίπου ώρες φτάνω στο χώρο Piano provenzana.Από εκεί βλέπω καθαρά το παρατηρητήριο και τον κρατήρα.Ολο το διάστημα που ήμουν εκεί ο κρατήρας έβγαζε καπνούς κι έβγαζε εκρήξεις.Σαυτό το χώρο απ όπου θα ξεκίνησα την ανάβαση υπάρχει χιονοδρομικό κέντρο με πολλές πίστες.

Ξεκίνησα λοιπόν την ανάβαση μόνος μου έχοντας σαν σύμμαχο την εμπειρία αλλά και τη θέληση να ανέβω στο βουνό.Αλλά απ τον ενθουσιασμό μου πήρα λάθος μονοπάτι.Ετσι προχώρησα για 1 ώρα περίπου κι έφτασα στο τέλος του μονοπατιού.Απλά ήταν ένα μονοπάτι για να δουν οι τουρίστες τη στερεοποιημένη λάβα.

Εκανα τους υπολογισμούς μου γιατί ο χρόνος είχε περάσει.Αρχισα να γυρνώ πίσω αλλά κατά τη διάρκεια της διαδρομής συνάντησα ένα βοσκό και τον ρώτησα πως μπορώ να πάω εύκολα κορυφή.Αυτός μου έδειξε που περίπου έπρεπε να κινηθώ για να ξαναπέσω στο σωστό μονοπάτι.Το βρήκα.Μετά από 4 ώρες περίπου έφτασα στο καταφύγιο.Λίγο κάτω από τον κώνο της Αίτνας .Εκεί βρήκα ομάδα παρατηρητών που μελετούσαν τις κρήξεις του υφαιστείου.

Εβαλα νερό για την επιστροφή.Ηθέα από εκεί είναι πολύ ωραία.Βλέπεις το χάος.Το τοπίο όσο αναβαίνεις προς τα πάνω είναι σεληνιακό.Πριν το καταφύγιο υπάρχει ένα οροπέδιο που θυμίζει κάτι από ταινίες επιστημονικής φαντασίας ,νομίζεις πως είσαι στη Σελήνη κι όχι στη γη.

Στην επιστροφή προσπάθησα να βγω στη χαράδρα που υπάρχουν τα lift του χιονοδρομικού όχι για τίποτ άλλο παρά για να νοιώθω ασφάλεια έστω κιαν δεν υπήρχε στην περιοχή ψυχή.

Ωραία πράγματα.Σε μερικά σημεία η στερεοποιημένη λάβα είχε δημιουργήσει μοναδικά σχήματα.Σε μερικά σημεία μέσα από τη λάβα ξεπρόβαλλαν δένδράκια (για κάτω λέω) στην περιοχή του χιονοδρομικού κέντρου.

Ελπίζω να βγούν οι φωτογραφίες.Τάπόδια μου όταν τελείωσα ήταν μαύρα παό τη σκόνη το ίδιο και οι μπότες μου!>>

Απόσπασμα από το ημερολόγιό μου μετά την ανάβαση στο όρος Αίτνα της Σικελίας το καλοκαίρι του 1998.

Δέκα χρόνια πίσω!!!
AddThis Social Bookmark Button

Published in: on Μαρτίου 16, 2008 at 7:54μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2008/03/16/aitna/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

