ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Απρίλιος .Αρκετή ζέστη.Την ώρα που ξεκίνησα όμως είχε δροσιά.Καβάλησα το…ποδήλατό μου και δρόμο.Με πήρε η κατηφόρα .Ενα ωραίος δροσερός αέρας χτυπησε το πρόσωπό μου και είπα πόσο τυχερός είμαι που αντί να κοιμάμαι είμαι στο δρόμο κάνοντας ποδήλατο.

Για σκέψου.Την ώρα που οι άλλοι κοιμούνται ακόμα ,Κυριακή γαρ, να κάνεις ποδήλατο σε άδειο δρόμο. Ωαραία .Είχα αποφασίσει να κάνω μια ωραία βόλτα δηλαδή απο πετρούπολη να φτάσω ως Σούνιο και μετά πάλι πίσω.Στο δρόμο συνσντήθηκα με δυο ακόμα τρελούς αλλά αυτοί θα πηγαίνανε ως Μαραθώνα.Προσπάθησα να τους πω πως καλύτερα είναι ναρθουν μαζί μου να κάνουν κανένα χιλιόμετρο παραπάνω αλλά αυτοί ανένδοτοι.

Εφτασα στη Συγγρού και μέπιασε η ωραία κατηφόρα της.Ωραίο πράγμα η κατηφόρα.Θεικό θα έλεγα.Αστο ποδήλατο να τσουλάει.Σα μηχανή είναι.Η κατηφόρα τελείωσε λιγο πριν το δέλτα του Φαλήρου πιάνω τη δεξιά λουρίδα λιγάκι κατήφορος ακόμα και να η εκκλησία όπου πρέπει να κάνω αριστερά για να συνεχίσω προς παραλιακή.Κοιτάζω πίσω..τίποτα κανένας.Σηκώνομαι για λίγο ορθοπέταλο με σκοπό να κάνω αριστερά.Αρχίζω να κινούμε αριστερά και…….μπαμ.

Είναι περίεργο αλλά μέσα σαυτά τα κλάσματα δευτερολέπτου μετακίνησησς απο τη μια λουρίδα στην άλλη ενω κοίταξα και δεν υπήρχε τίποτα όταν πια αρχισα να μετακινούμαι ένιωσα αυτο το κάτι που ερχόταν καταπάνω μου.Το μόνο που είπα που σκέφτηκα ήταν Χριστέ μου χριστέ μου τίποτάλλο.Βρέθηκα στον αέρα .Ενα τζιπ με χτύπησε με το δεξί του πλευρό και μεπέταξε στον αέρα.Εκανα τουμπα στον αέρα και έπεσα με το αριστερό μέρος όχι με το δεξί όπως λογικά θαπρεπε.Τη στιγμή που έπεφτα στη δεξιά λουρίδα απο την οποία είχα μετακινηθεί έβλεπα απο ,ευτυχώς,μακρυά ένα άλλο αυτοκίνητο που ερχόταν καταπάνω μου και ευτυχώς έγκαιρα σταμάτησε.

Δεν ξέρω τι να πω.Ακόμα και τώρα που έχει περάσει αρκετός καιρός δεν ξέρω τι να πω.Μου έκανε εντύπωση η αίσθηση που είχα ότι κάποιος κίνδυνος με πλησίαζε δέκατα ίσως δευτερολέπτου πριν το ατύχημα.Μουκανε πάλι εντύπωση ο τρόπος που έπεσα.Να ήταν η αυτόματη αντίδραση του σώματος ύστερα απο τα τόσα πεσίματα που είχα , ήταν η παρέμβαση του άλλου του αόρατου ;

Αν κάποιος έχει βιώσει κάτι παρόμοιο μεμένα μπορεί να καταλάβει αυτο το άλλο για το οποίο λέω.Για την αίσθηση του κινδύνου για τη σωτηρία για το ότι η ζωή μας είναι σπουδαία και τίποτα μπροστά της δε μετράει.Πρέπει οι άνθρωποι να βιώνουν δύσκολες καταστάσεις για να καταλάβουν πως το χρήμα ή υστεροφημία ή κατι παρόμοιο δεν αξίζουν και πολλά;

Αλλά ο άνθρωπος έχει ένα περίεργο μηχανισμό μέσα του που όλα τα ξεχνάει.Ετσι μετά πάλι στα πάθη μας πάλι στο εγω μας πάλι τα γνωστά ή όχι;

Published in: on Ιανουαρίου 13, 2007 at 1:45μμ  6 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://8848m.wordpress.com/2007/01/13/podilato-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Καλή ανάρρωση! Και καλές βόλτες και πάλι.

  2. Το σώμα γιατρευεται εύκολα η ψυχή μας βολοδέρνει κιείναι δύσκολο να γιατρευτεί

  3. 8848m καλώς ήρθες στο blog μου. Σου ανταποδίδω την επίσκεψη με δύο σχόλια. Ενα εδώ και ένα στο θέμα για την άσκηση της μνήμης των Πυθαγορείων. Είδα ότι έχεις πολύ ενδιαφέροντα links και θα ήθελα αν μου επιτρέπεις να χρησιμοποιήσω δύο που αφορούν ποδηλατικούς συλλόγους (αν και δεν έμαθα μικρή και δεν κάνω ποδήλατο, εκτιμώ και θαυμάζω αυτούς που κάνουν) και ένα που αφορά τον Ορειβατικό Σύνδεσμο Αθήνας. Επίσης αν μου επιτρέπεις θα βάλω link τη σελίδα σου στη σελίδα μου και αν θέλεις βάζεις και εσύ τη δική μου. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι φωτογραφίες που έχεις και αναρωτιέμαι αν τις έχεις βγάλει μόνος σου. Οσο για το ότι οι αρχαίοι Ελληνες ασχολούνταν με τα άστρα, από όσο γνωρίζω και διαβάζω αυτό συνέβη κατά την ελληνιστική περίοδο και όχι τους κλασικούς χρόνους. Αυτά και ευχαριστώ για την επίσκεψη.

  4. astrogonia μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα link που θέλεις .Πρόσεχε πολύ αν θέλεις να μάθεις ή κάνεις ποδήλατο.Χαίρομαι που σου αρέσει το ποδήλατο.Δυστυχώς στη χώρα μας λίγοι άνθρωποι το χρησιμοποιοούν στη δουλειά τους.Αν πας στις βόρειες χώρες μην παραξενευτείς αν δεις κάποιο διευθυντή εταιρίας να κυκλοφορεί με ποδήλατο.
    Οι φωτογραφίες είναι δικές μου .Αλλά και πάλι δυστυχώς δεν μπορούν να αποδώσουν το μεγαλείο της φύσης.Είναι απλά φωτογραφίες.Αλλο πράγμα να αισθάνεσαι το κρύο τη βροχή να μυρίζεις το χώμα κι άλλο να τα βλέπεις απο φωτογραφίες.
    Τώρα για τα άστρα .οι αρχαίοι έλληνες μελετούσαν την κίνηση των πλανητών φαίνεται πως ήταν πιο μπροστά απο εμας και σαυτο το θέμα.
    Οι μαθητές του Πυθαγόρα όπως κάπου γράφω το βράδυ πριν κοιμηθούν άκουγαν μουσική για να ηρεμίσει η ψυχή τους Ο ίδιος όμως είχε όλες του τις αισθήσεις στις υπερκόσμιες συμφωνίες και προσπαθούσε να ακούσει και να καταλάβει την υπερκόσμια συμφωνία η οποία παράγεται απο τηνκίνηση των ουράνιων σωμάτων και των άστρων ,η οποία κίνηση,είχε ήχο πιο μελωδικό και πιο αρμονικό.
    Αυτά λένε για τον Προσωκρατικό Πυθαγόρα.Πως σου φαίνεται;Οι αρχαίοι είχαν βρει απο πολυ παλιά κάποια σχέση κίνησης πλανητών και ανθρώπινης ζωής.Αυτά που πιθανό να ανακαλύπτουν κάποιο τώρα αν και ακόμα αμφιβάλλω.Προχτες διάβασα μια μελέτη σε μια εφημερίδα η οποία συσχετίζει τις φάσεις της σελίνης με την αναπαραγωγή.

  5. Ποδήλατο δεν σκοπεύω πια να μάθω. Είμαι 49 χρονών. Στα 26 μου είχα αγοράσει ένα και το είχα ανεβάσει στην ταράτσα της πολυκατοικίας όπου και κατάφερα να μάθω ισορροπία αφού είχε προηγηθεί χαλάρωση, αυτοσυγκέντρωση και αυθυποβολή ότι θα τα καταφέρω χωρίς να πέσω ή να χτυπήσω. Αφού τα κατάφερα, το έβγαλα μία μέρα στο δρόμο, έκανα ένα γύρω μερικά τετράγωνα και το πούλησα… Με φόβιζε να το κυκλοφορήσω. Ετσι είχα την ικανοποίηση μεν ότι κατάφερα να μάθω ισορροπία, αλλά την απογοήτευση ότι δεν τολμούσα να κινηθώ στο δρόμο και δεν ξανατόλμησα ποτέ. Οσο για τους Πυθαγόρειους γνωρίζω αυτά που αναφέρεις. Εν καιρώ ίσως αναφέρω και κάποια πράγματα στη σελίδα μου. Δεν νομίζω όμως ότι γνώριζαν περισσότερα από σήμερα. Απλά για τα δεδομένα εκείνης της εποχής και χωρίς τα όργανα που έχουν σήμερα είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ το πόσα γνώριζαν. Με αφορμή αυτό όμως μου δίνεις ένα ερέθισμα να γράψω κάποια στιγμή στη σελίδα μου πως η γνώση μπορεί να έχει και διαφορετικές διαδρομές προς την κατάκτησή της και όχι μόνο τις σημερινές μεθόδους του πειράματος και της λύσσας προς πειραματική επαλήθευση. Καλή σου ημέρα, θα τα λέμε. Ηδη σε έχω βάλει λινκ στη σελίδα μου

  6. Για την ακρίβεια το ποδήλατο το χάρισα, δεν το πούλησα όπως από παραδρομή λέω


Σχολιάστε

